S.M THE BALLAD / 5/09/2011 at 20:45
add comment? (1)

salam...
urm,n3 nie ira taip dalam bahasa melayu.
cuz,maybe n3 nie pnjg.ntah tak tahulah panjang ke tak?
baca je lha...
korang pernah dengar tak group ni?
S.M THE BALLAD?
sape yang minat KOREA maybe tahu
yang minat lagu lha
kalau hang minat drama korea,cik ase hang tak tahu kot
atau tahu sesikit jer...
S.M THE BALLAD ni gabungan 
KHUHYUN-SUJU
JAY-TRAX
JONG HYUN-SHINEE
JINO-NEW SINGER
aq tak de lha tahu sangat group nie
aq tahu time baca epop bulan JANUARI
aq tak berapa tertarik sangat dengan group nie.aq ingatkan epop tu sje nak wat gabungan uh
rupanya memeng group tuh btol2 ada.itupun,kawan aq bru gitaw time minggu bile ntah
cik pun tak ingat
tapi S.M THE BALLAD nie setahu aq hanya orang yang suara yang sedap jer yang masuk group S.M THE BALLAD
bukan lha aq kata semua penyanyi korea tu tak sedap
semua sedap.cuma S.M THE BALLAD ni lain sikit lha
hahaha :D
susah aq nak terangkan...xpe lha.korang tengok je lha video atau dengar lagu dye.nie hah cik listkan link dye





ok lha...cik nak gi dulu lha.adahal lha

nota kaki:ni kes terpengaruh citer cun lha nie..tu yg ckp cik tdi,....hahaha just kidding.follow me!!

older posts newer posts