Segmen Promosi Blog 500 Follower ke Bawah / 8/11/2011 at 02:03
add comment? (36)

Assalamualaikum
join ini segmen.tak nak banyak membebel
hehhee

------>syarat-syarat Penyertaan<------
1)Follower Blog ini.
 
2)Copy BANNER di atas.

3) Paste kan ke dalam entri yang korang buat bertajuk " Segmen Promosi Blog 500 Follower Ke Bawah "

4) Di dalam entri itu haruslah ada :

5) Dah siap,tinggalkan LINK korang tu ke entri ini...  Senang kan?


6) Korang ada kebebasan untuk TAG kawan-kawan (pastikan mereka tahu ya)


7) Tujuan Segmen: 

Untuk meningkatkan jumlah follower 500 kebawah sahaja (500 ke atas,sori eh) dan memeriahkan  blog korang sempena bulan puasa,kemerdekaan dan lebaran ini dengan tetamu yg hadir.. Tambahan pula, para blogger dapat jugak bertukar-tukar hobi sekaligus merapatkan hubungan silaturrahim antara satu sama lain.



8) Apabila tamat penyertaan,AA akan mempromosi setiap blog di dalam ENTRI KHAS...Adakah mungkin  AA akan promosi blog korang MENGIKUT PERSAMAAN HOBI ?? Jeng jeng jeng.. Nantikan!!!!!

9) Tarikh tutup penyertaan : 22 OGOS 2011


------>entri segmen<------
Nama saya Amira Azman
Cik suka baca novel.Blogging.melayari Internet.Menonton Tv
itu jer.tak banyak.hehehe

------->Tagging<----
Hidayah
Mieramir
Aind
Erin
Tieha

 --------->end<-------
 ok.that's all.
esok insyallah cik update blog
ok.have to go.tata!Annyeong!
Assalamulaikum

older posts newer posts