Happy Birthday Woo Ji Ho.......HappyZday / 9/14/2011 at 18:41
add comment? (0)

Assalamualaikum.Annyeong!
                                       
cuba teka hari ini b-day siapa?tahu tak?tahu tak?siapa BBC mesti tahu right hari ini b-day siapa?siapa lagi kalau bukan Woo Ji Ho aka Zico.Ketua dan Producer dan Rapper  kumpulan Block B.he's not my bias actually.tapi dia ahli Block B so,apa salahnya buat entri tentang zico kat blog.tak salah pung.heheheheh.okey.nak wish ni!
Wishes for you!
-saengil chukahamnida Woo Ji Ho
-HappyZday
-do the best for your coming comeback.Hwaiting!
-you are the best producer and leader!Yeahhhhh!
-we all love you!
 okay.itu saja wish dia.heheheheh.tak payah lah panjang-panjang.hohohoh.cik takat wakilkan si Joon,Erin,Miera dan Tikarai.tu jer.cik tengok kat pages Block B,banyak gila wish untuk dia.mesti dia happy gila./kyaaaaa\.tengok ramai yang edit gambar dia.[semua smart2 seh!]nak juga edit.tapi tak reti lah.[in my dream only].lupa pula,b-day tikarai aritu,11/9.dah nak dekat dengan Zico dah.suka lah tu.okay.memandangkan cik tak reti nak edit gambar kasi cantik.cik cuma boleh postkan gambar Zico yang comel loteh je lah eah!
Just Follow me.LOL
Fan meeting./uwaaaa\jealous bertriple triple.nak jumpa Block B
Pandang siapa tu?/woot woot\hehehehe.
                                 
Okey.that's all.tata!Annyeong!Assalamualaikum 
 aku takde problem pun sebenarnya.aku tak tahu nak cakap apa.sebab tu aku diam jer tadi.bukan aku marah kat sesape.buat apa aku nak marah kau.kau takde masalah dengan aku pun.lagipun aku tak berhak nak marah kau.relax lah!

Labels: , ,


older posts newer posts