Last Day School / 11/18/2011 at 00:11
add comment? (0)


Assalamualaikum.Annyeong.
Lagi sepuluh minit nak pukul 12 tengah malam.Tak tahu nak buat apa. Malas nak tidur.//ada ke orang malas nak tidur.#ignore this.Tadi cik tunggu fanfic Dayah. Tengah tunggu fanfic tu,cik tengok lah MYNAME. Sekarang MYNAME je. Boyfriend terpinggir. Nanti lah cik layan. Nak fokus kat Boyfriend dulu.//menyombong\\.

Esok last day sekolah. Aku tak tahu sama ada aku excited atau sedih. Tapi kawan cik dah kecoh dah kat kelas "weh,esok last day form 2." Excited sangat tu. Aku pun excited juga. Tapi tahun depan nak PMR//budak ni baru sedar\\. Cik tak sangka. Kenapa cepat sangat ni? Tahun depan cik kena duduk asrama.//Dushhh,budak ni akan jarang online\\. Macam mana aku nak stalk Boyfriend?MYNAME?Block B?Nasib Iffah ada. Nanti cik nak minta Iffah belikan epop tiap-tiap bulan.//bhahahah,muka tak malu\\.

Bahasa Melayu cik teruk. Baru cik sedar//memang banyak benda cik sedar bila dah nak habis sekolah ni\\. Bila buat fanfc,Dayah dengan Mieramir tolong aku. Ayat diaorang superb. Aku punya ayat cam hape.Nampak sangat jarang membaca.//Surat khabar bertimbun tu,pi baca.asyik Online je\\. Bila cik free baru cik sentuh.//Online tiap2 hari,bila nak free?\\

Hurm,cik suka tengok Seyjin couple. Tak tahu kenapa dan cik suka tengok MYNAME nyanyi lagu My Love. Lagu orang putih//Luls\\. Okey. Have to go. Annyeong. Assalamualaikum. Ppyong 


P/s: Petang ni eden buat entri bday Jinyoung.

older posts newer posts