B.A.P is Warrior / 1/26/2012 at 18:44
add comment? (1)


Assalamualaikum and Annyeong Haseyo
Hari ni hari special. Guess what? B.A.P debut.//AAAA. Benda yang cik nantikan,akhirnya,akhirnya, ada juga. Dah pilih bias lagi tau. Dua bias dalam B.A.P//tamak. LOL,who care? Bias cik Daehyun dan Youngjae. Cik nak rapper,tapi rapper Zelo dengan Bang je.//Alahai. Takpe lah. Suara Daehyun dgn Youngjae sedap.//Depa vocalist. Eheh. Jangan pepandai nak ambil eah.//Kay,kidding.XD. B.A.P mengingatkan cik pada Block B. Block B comeback 2/2.//AAAA. Excitednya. Walaupun cik tahu,cik tak dapat tengok mv tu time 2/2 nanti.

 
       

Cik sudah ada madu sejati. Nama dia Amirah Tasnim. Nama dia,masih ada Amirah. Ahah. Nama cik Amira je. Tapi dia,Amirah Tasnim.//Ahah. Amirah,kita ForeverMadu yer. XD. Dia madu sejati cik. Daehyun,Lu Han, Minhyun. 3 laki ni cik madu dengan dia. Ahah. Banyak kan? Nasib cik tak minat L.//LOL. Kay,tanak sebut L dah. Nanti wife dia marah.

Twinny,bila kau nak buat gif Lu Han penyek tu?//Ahah. Lu Han ada gelaran baru.XD. Lu Han penyek.//kahkahkah. Kay,aku tahu kau busy. Bila kau free kau buat lah eah? Tau. Dayah,bila kau nak publish fanfic? Fans kau tengah tunggu ni?//LOL,aku ler tu*waves hand

Fanfic tu,cik memang berhajat nak buat hari ni. Tapi,tapi idea tak datang. Cik perlukan masa. Mianhae Anis. Aku cuba nak siapkan. Tapi aku stuck kat satu tempat. Chincha Mianhei. Nanti bila aku dah siap aku beritahu kau. Tapi buat masa ni,fanfic tu perlukan masa untuk diedit.//ayat pasif.XD

Kay,sampai situ je. Kbaii. Ppyong 

B.A.P 

older posts newer posts