143 B1A4-Ignition / 3/14/2012 at 17:31
add comment? (1)

Baby I'm Sorry

Assalamualaikum and Annyeong Haseyo.
Hari ni B1A4 comeback. MV Baby I'm Sorry pun dah keluar. Baru je keluar.//Ehem actually dah lama. Pukul 10 ke 11 cenggitu dah keluar. Punya lah lama tunggu mv tu buff. Sangat lah lama. Kepala pun dah nak berasap dah.//tengok kepala. Macam boleh.XD. Tapi memang lah. Bila cik nak tengok mv tu, benda tu sangat lambat. habis 2 episod 1 litre of tears tau.//Tak pasal-pasal. Dan tadi baru habis tengok. Baru tengok sekali tau.//sedih tak?takde sesape nak hulur tisu ke?Ahah


 

I just want to be your love.

Cik,bila dah habis tengok mv ni, terus straight update blog.//Ahah. MV B1A4 ni dah tak comel lagi. B1A4 dah mactured. B1A4 sangat ler lain. Awal-awal part je part Baro.//rapper. Fusyooo. Superb *thumbs up. And then Jinyoung.//woahhh. Then, Sandeul. Suara dia sedap, dan CNU and last sekali Gongchan.//LOL.he'e maknae. B1A4 semua dah mactured. Tsk. Cepatnya diaorang membesar.//bajet macam cik pulak yang jaga.Puihh. Baju B1A4 pun. Sangat smart.//Woahhh *O*. Dan semuanya handsome ler. Dan,dan, lagu tu best. Dan, dan, pandai B1A4 pilih tarikh comeback. 143. 
1       4        3
    I     Love     U    
Kyaaaa~! B1A4 love BANAS. Banas please proud of this. XD. Baby I'm Sorry ni dari Album Ignition.//K semua orang tahu benda tu.XD.Jyeeaaaaahhhh finally, B1A4 keluarkan album. Boyfriend bila lagi?//garu kepala.Peringatan, siapa nak tengok mv ni,sila sediakan ice/air sebelum tengok mv ni.//Ahah

NU'EST fighting!

Esok hari yang special. Excitednya. Dayah kata hari ni hari yang best. Sorry Dayah,bagi aku tak,Youtube kenakan aku. berjam aku tunggu nak tengok mv Baby I'm Sorry ni.//Uhuh. Yelayela, hari ni hari yang best. Aku ikut cakap kau.//eheh. Tapi aku rasa esok lagi best kud. Eheh. Kan Tasnim,Tikarai,Dayah, Hannah? NU'EST debut. Twinny, Anis, sabar eah, sabar. Belum tiba masanya Templest debut.//LOL.Witchi,aku tau kau excited jugak NU'EST debut. Aku tak tau malam ni aku on ke tak?//LOL. Kau tak on, alaaahhh,sedih aku. Esok lepas kau tengok mv tu, kau beritahu aku kat twitter tau.

Secret Love <3

Dari pagi tadi cik duduk ngadap komputer, memang buat penghargaan tak gerak-gerak. Online je.//Ish,ish,ish, bila nak insaf ni?sedar lah kamu bahawa...k,tak nak merepek panjang-panjang. Nanti tak pasal-pasal sambung jadi dua post nanti. Dua hari pun tak habis ni. Cik berazam, kurangkan online.//boleh ke? dah lah esok NU'EST debut.Ntahlah. Tak tau lah.//thinking. Study pun tak ni. Macam mana ni?//hantuk kepala. K cik kena study betul-betul ni. MinMin fighting. Walaupun exam dah lepas.//tapi PMR ngan SPM belum. ahah.Twinny, mana kau? Bila nak online ni?

Kbaii. Ppyong .

Ignition

Labels: , ,


older posts newer posts