BTOB You Make Me Go Insane ==" / 3/25/2012 at 02:59
add comment? (0)

Youngjae and Daehyun. XD

Assalamualaikum and Annyeong haseyo.
Minggu ni cik lambat update. Keh, ambil masa acelli. Minggu ni BTOB debut.//Kyaaaaaaa~! Cik lambat tengok mv.//maklum lah budak asrama. Tapi, tapi cik dah pilih dulu, cik pilih Ilhoon. Dia rapper.//Ohoh. Dia macam Junhyung sikit. Tapi, tapi, tapi, dia handsome.//AAAAAAAAA. Time tengok muka dia kat cube boys tu, dia comel,  lepas tu Dayah kata dia tak handsome. Ingatkan nak tukar.//suka hati je. Tapi, Dayah kata tak payah tukar, dia handsome. Hari Jumaat balik terus tengok mv dia, Ilhoon sangat handsome *O*.// Ohmaii



BTOB Insane

Ilhoon siyes handsome. //bape kali cik nak cakap ni? Anis, kau jangan nak memandai sepak dia eah?// back up Ilhoon. Nanti dia dah cedera karang, sape yang susah, aku jugak. XD. Kau pi jaga Peniel kau tu dengan Tasnim dengan Erin tu. Dayah, Sungjae comel. Aku suka tengok muka dia.//Ahah. Suka tengok je. Hannah, Minhyuk tu, comel.//lol, face of the group lah katakan. Rapper pulak tu. K, tanak usha. Cukuplah Ilhoon. Tikarai, Hyunsik macam gikwang sikit. Dan,dan suara dia sedap.//Ahah. Twinny, kau belum stalk BTOB lagi en?// Alahai. stalk lah,stalk lah, kesian aku tak dapat nak fangirling dengan kau. Tadi tengok MR Removed BTOB nye, depa semua tak lip sync. Kebanyakkan nya nyanyi.//AAAAAAAAAA, sayang BTOB.

Imagine

Twinny, thanks dengar luahan perasaan aku yang like pffffftttttttttt = =" ni, malu je weh. Segan aku. Tapi sememangnya aku menyampah dengan dia. aku harap dia dah tak kacau aku lagi. Aku rasa macam nak je tendang dia..// tapi aku tadelah kejam sangat. Izzati, thanks faham aku.// ahah. Nasib kau ada. Membantu aku. //XD.
Block B happy ever after. Ahah

Yaya, fighting softball. Aku tahu kau busy, jaga diri.//Ahah. Kau on twitter tak on time lah. Ary, kau busy ke dengan kelas? Aku nak text kau tapi takut kau tade kredit pulak. //rindu kau

Kbaii. Ppyong .

Unbreakable. <3
Block B dah okey dah dengan BBC. Sangat lah lega. Fuhh. Block B fighting!

Labels: , ,


older posts newer posts