Random / 4/29/2012 at 05:06
add comment? (0)

we got the power.

Assalamualaikum. Annyeong haseyo. XD
Semalam nye semalam BAP comeback.//hari Jumaat ler. Laff their comeback. Lagu Power. Kfine, cik tahu semua dah tengok, I'm the last one.//LOL, cik ForeverLate. Tapi cik suka. MV BAP chincha daebak. Ada part dance BAP yang spray tu, yang tu memang best.//AAAAAAAAAA, suka. Daehyun handsome. Tikarai, Tasnim, dah tengok ke belum? Daehyun hensem, AAAAAA


daebakk comeback.

Bulan 4 ni banyak comeback.//AAAAAAA. Tak habis habis dok fangirling. //perkara biasa bagi kpoppers tegar. Block B keluarkan teaser mv yang baru.//Ohmaii, siyesly I miss them. Bila cik tengok teaser tu, tengok depa menggila. And I was like, kenapalah haters ni tak suka dengan Block B? Bila Block B cari pasal dengan haters? haters yang cari masalah.// benda dah berlaku dah pun. and benda tu dah lepas dah. Haihhh. Cik harap kalau Block B comeback, depa dapat comeback dengan aman. Takde lagi nak disband, disband. Block B, please release the MV now.//AAAAAAA, can't wait CLOSE MY EYES, 30/4. Dah bape kali dengar lagu teaser tu pun tak tau lah? Memang tak terkira.//Pehhhh. Walaupun cuma 38 saat je, sanggup cik tengok beratus kali sementara dok tunggu mv ni. Block B, fighting. Block B semalam kat Lotte World.//Alahai, kalau lah rumah cik kat korea, sure sure nya cik tengok. W A J I B U N ._. [HERE]

dashi dorawa

E.via pun nak comeback jugak.//Finally. Memang cik menanti comeback dia. Twinny ada bagitau yang E.via nak comeback.//AAAAAAAA, miss her rap. Tracks mini album dah keluar. Nak tengok dia muncul kat stage. Now, for me she's not underrated anymore. Oh yer, Twinny fighting yer. Kau nak exam kan, good luck. Studiesmart.//sempat lagi menyelit. Eheh.

Baekyeol forever.

Baekyeol.//comel. XD. Chanyeol comel.//Ahah. Lagu MAMA, part dia sikit.//kfine, sedih. And, and, time kat stage mesti dia duk belakang. Susah ler cik nak tengok muka dia.//Dah dia tinggi sangat, kenalah duduk belakang. Alaaaahhhhhhaiiiiii, and, and, part dia sikit.//haishhh, kata main rapper. hurmmm. Tape, comeback akan datang, part dia mesti banyak.// berharap.

Kbaii. Ppyong.

Close my eyes.
I want to be the last one to wish you so that you will always remember my wish forever but I know it would not happen. I only can wish you in my dream. You don't know how special you are for me, how excited me to know you, how useless me when you need me but I'm not with you, how sad me when I can't be the first one to wish you. And how really sad me when I can't be the last one to wish you. And how really sad me when I can't wish you, I can't do something special in your birth day, I can't be with you in your birth day. That makes me disspointed. I hope we can meet again someday. 
p/s: Mianhei for my EnglishBroken.

Labels: ,


older posts newer posts