aRtist / 5/31/2012 at 18:19
add comment? (0)

Baby You

Assalamualaikum. Annyeong haseyo.
Cik baru habis mid year. //keh, benda tu minggu lepas. Cik tak update sebab, sebab, sebab, cik nak edit blog dulu. Otak duk refresh balik code2 blog. Memang take time. Ingatkan nak tukar skin balik, tapi dah nak siap kud, lepas tu nak tukar balik, memang sangat malas. //nobody care. Teen top comeback. //AAAAAAAAAAA. Tadelah excited sangat tapi excited lah jugak. XD. MV To You-Teen Top best. Yang bestnya, awal2 part dance, ricky kat depan sekali. //AAAAAAAAAAA. Memang fangirling habis. And, and, and, their bodywave, woahhhhhhhhhhhhhh. Ricky comel and semua okey lah. *thumbs up. //cam hape je ayat aku. semua memeningkan kepala otak. ish3*geleng kepala.

To You
 

Cuti dua minggu ni memang kerja menimbun. Nampak macam senang, tapi, pehhh, pehh, kemain susah lagi. Memang ar. Now, cik cuba jauhkan diri dari komputer. Memang siap je blog ni, goodbye blog, twitter, tumblr, facebook.

Sky High

Tahun ni aku kena berubah. Ntah lah. Kalau boleh nak berubah ke arah kebaikan. Yes, aku tahu, tahun ni perangai aku agak ah annoying. Aku rasa ramai gilakk kud yang naik menyampah dengan aku. Keh, siyesly aku cuba untuk berubah. Tahun ni, yes tahun ni, tahun ni lah banyak cikgu terasa sebab aku. Banyak cikgu marah kat aku sebab lambat hantar kerja. Tidur dalam kelas. Lambat siap projek. Tak siap kerja. Result teruk. Salah bagi keterangan. Aku tahu ada orang kena lagi teruk daripada aku. Tapi aku tak penah kena benda macam ni, semua benda tu berlaku tahun ni. Aku kena study hard sebab nak saing ngan abang aku. Memang banyak benda yang aku tak suka berlaku tahun ni. Sebab tu aku kena berubah. Aku dah tak boleh malas lagi, tidur dalam kelas, jadi annoying, aku ni kalau dah terbiasa ngan orang tu aku akan cakap lepas,//ngaku. Aku kena control benda ni. Kalau tak makin ramai naik menyampah kat aku. Keh, aku memang tak suka orang menyampah kat aku //sape je suka. sebab tu aku kena berubah. //fighting!

Keh. aku minta maaf kat sesape je yang selama ni aku de sakitkan hati korang. Mianhei. Twinny, mian, aku tau kau pun dah menyampah dengan perangai tak matang aku ni. Chincha mian.  LD, I want to say sorry. Mian. Maaf. Dayah, Anis, Madu-madu aku, mian. Chingus mian. Kawan aku ramai sangat, so, aku mention as chingus je. Mian again.//pakai aku kau sat,lebih selesa. XD

Kbaii. Ppyong.

Ricky <3
I don't think I can go on without you
                                                  -Daehyun-

Labels: , ,


older posts newer posts