Chase / 6/06/2012 at 19:55
add comment? (0)


Assalamualaikum. Annyeong haseyo. *peace
Halooooooooooooo.//LOL. dah berkurun cik tak update blog.//eheh. Busy ler. Sekejap je cuti dah nak habis.//AAAAAAAA. Kerja kursus cik baru nk buat hari ni. Presentation Geo tak ready lagi. Dah lah cik nye part awal-awal.//AAAAAAAA. Cik takut nanti cik bagi ajaran sesat lagi.//Ohtidakk. Powerpoint Izzati Aida kata dia nak buat, aaaaaaaaaaaa, gumawo. Tapi kalau aku rajin nanti aku buat lah sekali. XD.


Semalam Hannah bagi cik imaginasi yang melampau-lampau, dah macam fanfic dah. Hannah, buat fanfic jom.//Ahah. Best sangat citer tu. Aku suka. Buatlah fanfic, kalau citer tu dipanjangkan, diedit sikit-sikit, konpem best.//Eheh. Aku suka time dia kat bilik tukar baju tu ngan dating kat LA tu.//AAAAAAAAAA. Siyes aku suka. Hannah, buat fanfic Hannah. XD.

Kbaii. Ppyong.


‘Do you understand pain a little now? If you don’t share someone’s pain, you can never understand them. But just because you understand them doesn’t mean you can come to an agreement.’

Credits: HERE

Labels: ,


older posts newer posts