ActioNu'est / 7/06/2012 at 11:42
add comment? (0)


Assalamualaikum. Annyeong.
Hari ni cik balik awal. //k, excited kejap. Tadelah awal mana, pukul 10 pagi JEH.//fuhhhhh. Result aku memg like pfffffffftttttttt = =", kalau ayah aku ada mesti dia dok perli depan cikgu.//tekup muka. Dahlah ada dua cikgu, kalau dia datang, mesti dia nak jumpa semua cikgu yang ajar aku except cikgu yang ajar GEO. //apakah? Aku ingatkan nak buat sesuatu lah, takkan nak duduk je, tengok, pandang result tu sampai PMR.//eah memang tak ah kan. Minggu ni balik rumah aku nak bajet rajin, nak pujuk ayah aku.//ahahah.Mak aku yang suruh. Tapi aku memang dah lama tekad nak buat mende alah ni.//macam hape je ayat.


Hari rabu itu hari ada Showdown. Ada BAP. //Aissshhhhhhhhhh, aku tak dapat tengok. Sebab tolong budak2 buat bola gergasi untuk rumah Balqis. Balik dorm terus terjah bilik rehat, nak letak bola gergasi tu, dak Fateh cakap BAP ada kat showdown. //Apakah? Sejujurnya, aku tak ingat pun hari ni ada showdown.//eheheheheh. Tiba-tiba depa duk story kat aku,//haihhh, tape deh. nyanyi lagu POWER je kud.//watlek. Kat Music Bank dah tengok banyak kali dah. Live tau. XD.


NU'EST comeback. //ohyeahhhhhhhhhh. Aku excited walaupun aku tahu aku tak dapat tengok pun comeback NU'EST. //Ahah. Minhyun sangatttttttttttttttttttt lah handsome. //huwaaaaaaaa, aku suka. Ceh, boyfriend comeback aku tak update, Nu'est teaser update pulak. //tak sempat. LOL. K, aku nak stop.

Kbaii. Ppyong.
if you leave me and are happy, then I will let you go
                                              -Hello Venus-

Labels: , ,


older posts newer posts