Crash. / 9/29/2012 at 17:37
add comment? (0)

Childish scene. XD

Assalamualaikum.
Hari ni hari Sabtu. Kalau dulu hari Sabtu adalah hari aku stalk bias, update blog, buat benda ngarut, sakat adik aku. Tapi sekarang, aku dating dengan buku.//yeahh, buku2 jadi BF aku buat sementara waktu ini. Bias-bias aku ketepikan dulu.//tolak bias ke tepi

Ohyer, hari tuh, kelas 3K ada sambut bday Ain Sazali. Ahah. Daebakk. Time malam pulak tuh. Dia bawa kek, kiteorang bedal. XD. Pastu, bebudak dok sapu kek kat muka dia. Memang best sangat. Semua menggilak kat kelas tuh. Pastu ada moment mak anak suap kek. //Ecehceh. Suka Ain. Ain HBelateDay. Mesti kau segan en, lalu depan kelas, dengan muka comot. Ahah. Tape, setahun sekali jeh dapat rasa Ain. Lepastuh, orang lain pun kena gak, sapu-sapu muka. //Ahah. Chincha daebakk malam tuh. Aku harap 3K semua dapat straight A's. Amin. VE pun, goodluck. Semua straight A's weh PMR. Amin.

Cutie <3

Aku dapat buka komputer hanya untuk setengah jam saja. //ehem, lembut hati mak aku. XD. Sempat lah juga aku nak tukar lagu dan update blog. Eahhh, lepas PMR aku akan happy sangat. Sebab, Husna ikut pergi lawatan.//yeahhh. Tahun ni dah kira dua kali aku pergi lawatan dengan dia. //ceh, excited sangat tuh. Eah, memang pun. Aku memang harap sangat dia dapat ikut. Aku duduk sebelah dia nanti. Nasib baik ada space untuk kau. Alhamdullilah. Husna, kau kena kuat. Duduk asrama, hati kena kuat woahh, banyak dugaan mahh. So, please be strong. Aku tak tau apa masalah kau, tapi toksah lah sedih sangat. Kau merisaukan aku. Depan aku kau nampak macam okey jeh. Tapi aku tau, kau tak okey en? Tape, tak nak story tape, aku tak paksa.

Music Bank

BAP dah buat goodbye stage. Baii BAP. Daehyun, meh always remember you. Lepas PMR, aku dengan madu-madu yang lain akan ambil berat pasal kau. Don't worry.//itu pun kalau tade rookies baru. Eheh.

Kbaii. Ppyong.


#KpopMakeMe have more friends, boyfriends and maduuuuu.

Labels: ,


older posts newer posts