Sungyeol's / 9/09/2012 at 08:02
add comment? (0)


Assalamualaikum. Annyeong.
Haiyaaaa, bulan ni aku dihujani oleh kertas-kertas percubaan negeri.//mengapakah? Tape, berkorban nak exam. Biar benda yang kita buat tuh ada hasil.//ceh, cakap jeh pandai. Eah, hari ni aku letak gif Sungyeol.//Eheh. Bini Sungyeol, jangan bunuh saya.//saya innocent. XD. Hari ni birthday bini Sungyeol yang lagi satu?//yang mana? LOL. Satu dalam seribu. eheh. Keh, aku tanak mengarut. Entri ni panjang, kalau tanak baca, tak kisah, tak pernah paksa pun.

Anis Husna, aku nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY. Eah tak, Happy Belated Day. Birthday kau kan 8/9, semalam lah kan. Sorry semalam aku buat-buat tak ingat birthday kau, aku tak wish kau. Mianhei, chincha Mianhei. Bila aku dengar bebudak dah sambut birthday kau, aku sedih sebab tak dapat join. Aiman pun kata, rugi aku tak duduk asrama.//alahai. Tapelah. Jadi aku try nak buat sesuatu yang special untuk kau. Mana benda yang aku mampu buat, aku buat. Kalau boleh aku nak jadi orang yang last sekali wish kau. Tsk. Nak jadi yang first tak boleh, sebab aku tak duduk asrama. So, jadi yang last lah. Biar kau ingat.//eheh. Then, aku sengaja suruh Anis bagi kek tuh malam-malam, biar dak Mus sampaikan wish aku tuh lambat sikit. Sebenarnya, semalam petang aku ingatkan nak wish kau, tapi kau tengah tidur. K, aku balik terus. Eah, aku duk citer pasal semalam jeh. K, nak wish ni.


Maapler kalau edit tak cantik. Dah ni jeh yang aku mampu. Aku bab mengedit ni takdelah sangat kan.*lempang diri sendiri. Aku main tekan jeh apa benda yang aku nak, asalkan nampak okey. Boleh ditengoklah. Eheh. Ohyer, gambar dia atas tuh, salah satu daripada bini sungyeol. //Hahah.K, aku nak buat utusan kejap ni. Utusan untuk Anis Husna. Mungkin agak panjang. 


Anis Husna, first sekali aku nak cakap Happy Birthday.Eah, Happy Belated. Dan thanks sebab sudi jadi kawan aku.//ahah. Start tahun lepas aku kenal kau.//LOL. Aku gilakk rapat ngan kau time bebudak dah tukar posisi meja. Dan aku agak terpinggir sikit ngan bebudak yer, dan kau yang bersungguh layan aku. //ahah. Kau duk citer benda ngarut. Even benda tuh macam biasa jeh citer dia, kau citer jugak. Aku ingat ag, ada part yang kita time tuh nak naik tangga, kau menari lagu Sorry Sorry. Memang aku tergelak jeh time tuh. Pastu, aku admirer Boboiboy Kilat, dan kau pun sama. Kita berebut macam hape je kan. Ada yang kau edit lagu Boboiboy, then aku ambil lagu tuh, edit mana yang patut, dedicate kat Hannah. XD. Memang tahun lepas, aku rapat kud dengan kau, sebab kita duduk sebelah-sebelah jeh. Kau yang faham aku time tuh. Kau dengar segala apa benda aku citer. Kita citer pasal JUVANA lah. //hahah. Aku suka kawan ngan kau, sebab kau layan jeh aku, even aku citer pasal Ultraman ke, Power Rangers ke, Boboiboy ke, Korea ke, kau dengar jeh. Benda pasal bebudak, kau layan jeh, pastu kau pulak yang sambungkan citer aku ni.//Hahah.

Ada time MT tu, cikgu kata Congak, kau kata benda lain.//Hahah. Pastu, kau selalu tak datang bila ada masa BAK, aku sangatlah tak puas hati, sebab aku yang kena bila kau tak datang. Tapi ada kan yang kau ngan aku tak datang serentak. Sebenarnya, aku tak tau pun yang kau tak datang. //heheh. Tapi yang paling aku suka, the moment bila kita pergi Kuala Lumpur. Kau duduk sebelah aku. Tapi kau sangatlah tak boleh duduk diam. Pening aku. Apa apa pun, bila aku duduk ngan kau memang aku sentiasa happy. Kau selalu citer kat aku pasal Lee Min Ho lah. 

Ada time tuh, aku tak tegur langsung kau, sebab apa ntah? Aku tak ingat. Tapi sampai dah nak final exam pun aku tak tegur kau, LOL, masalah kawan. Aku tak ingat sebab apa aku tak tegur kau, and kau pun tak tegur aku. Teruk gilakkan? Berapa hari ntah aku tak tegur kau. Mianhei.//zaman tak mactured. Eheh. Dulu, kau selalu kacau Hannah. Kau curi gambar Sungyeol tuh, pastuh letak kat tempat tinggi, biar Hannah tak sampai.//Hahah. Kejam sungguh. Lagipun kau suka Sungyeol time tuh. Aku fikir kau main-main, rupanya betul. Ada time tuh, kau kata kau suka Minwoo, ada gambar dia yang comel tuh, kau nak ambil, aku tak kasi, boleh pulak main tarik-tarik. //Apakah? LOL, the momenteu. XD.

Tahun ni, aku dah tak rapat sangat dengan kau, yelah kelas lain-lain. Walaupun kelas aku sebelah kelas kau jeh, tapi kau dah rapat dengan budak kelas kau. Time tuh pulak, aku masuk asrama, lagilah tak rapat ngan kau. Pastu, time kau masuk, aku sangatlah happy. Seminggu jeh aku dapat tengok kau duduk asrama, lepas tuh, aku pulak yang keluar. Lol, bak kata dah Fateh, kau masuk asrama, aku keluar asrama. //Eheh. Yes, aku tahu, kau bersungguh sangat tak kasi aku keluar asrama, tapi sorry Husna, aku keluar pun bersebab. Tapelah, kau pun dah okey dah duduk asrama. Result kau ngan aku lebih kurang jeh, okey kan? Kita ni dah macam terbalik dah kan? Kau suruh aku tengok Running Man, tape, lepas exam aku tengok eah.

Tapi satu benda jeh yang memang aku harap sangat. Aku harap kau tak lupakan aku. Weh, jangan lupa aku, kalau tak aku kerat kepala kau.//harharhar. Yela, kau kan dah ada ramai kawan, jadi, ini satu amaran buat kau, jangan lupa aku. 

K, maapler panjang. Cara aku taip pepanjang ni, macam kau baca jeh Husna. Alahai, tape, nanti kau bacalah eah. Kbaii. Ppyong.

You're the one that ruined my bias list. Thanks a lot

Labels: ,


older posts newer posts