Mirai Hibino / 10/13/2012 at 08:38
add comment? (0)

Assalamualaikum.
Eah, PMR lagi tiga paper jeh. Pray for me. Haiyaa. Paper nampak jeh senang, tapi susah nak score. Aku sepatutnya tak boleh nak mengupdate lagi. Tapi disebabkan Hannah, aku update jugak. Kau kata nak tengok muka dia en? Muka Ultraman tuh, semua orang tau. Tapi orang yang jadi Ultraman tuh, aku admire. Hannah, berhenti gelakkan aku yer. XD


Hannah, itu dia orangnya. Nama dia dalam cerita tuh Mirai Hibino. Nama sebenar dia, DIRAHSIAKAN. XD. Aku dah kata handsome plus omeyy. Dan dia tak tua sangat. Alahh, jadi abang angkat boleh lah tu kan? Sebab aku ngan Bbomb pun dah adik abang.//diakan nak adik. Apatah lagi Mirai ni. //Eheheheh.

K, aku update blog pasal ni jeh. Sebab Hannah jeh. Kbaii.


#WeKpoppers selalu stalk bias pagi petang siang malam


Labels: , ,


older posts newer posts