Nillili Mambo / 10/17/2012 at 22:43
add comment? (0)


Assalamualaikum.
Hello, hello. Weh, aku dah habis exam. Happy nya. //campak kertas, laungkan merdeka 7 kali. XD. Tadi datang sekolah, memang sangat lah bosan. Aku tak tahu nak buat apa. Petang tuh ada latihan kawad. Tapi, tapi aku happy. Kpop seolah-olah memahami Kpopper form 3 ni, depa macam tahu jeh budak form 3 exam. Time form 3 nak exam, yang tak best jeh yang buat comeback. Habis jeh paper PMR, straight ada yang keluar teaser lah, nak comeback lah. //Kpop, meh love you. *flying kiss.


Tadi twinny ada post kat wall aku pasal mv Block B. Pehh, aku sangat lah excited. //AAAAAAAAAA. Dah lama tak fangirling. XD. Block B, 16/10 mv tu keluar. Paper Arab habis jeh, dah keluar mv tuh. //Ohmaigodd. Excitednya aku. Block B memahami aku. BAP pun nak comeback. Dayah kata. //Daebakk


Tapi yang aku tak puas hati nya sekarang ni, speaker komputer aku sebelah dah rosak. //apakah? Macam mana aku nak menghayati segala cerita korea dan jepun dan anime yang aku nak tengok. Macam mana aku nak dengar lagu korea dengan tenteram? Speaker, kau berdendam dengan aku, lepas aku habis PMR, macam ni kau buat kat aku. Kau tak kesian ke kat aku, hadap kertas putih, pagi petang siang malam? Sampai hati kau. // tape, aku terima seadanya. Dan kenapa bila aku online, semua orang tak online. //tape, dah biasa. XD. Aku memang selalu online time, time orang tak online. Bila ramai tak online, cakap sengsorang kat Twitter. Eheh. //Favourite aku tuh.

K, aku tak tau nak cakap apa dah. Kbaii. //aku sayang post Mirai Hibino tu. Tsk.


Kpop, I know you are understanding. Gumawo.

Labels: ,


older posts newer posts