Aerobics / 11/18/2012 at 22:48
add comment? (0)


Assalamualaikum. Annyeong.
Semalam aku pergi senamrobik. Mak aku suruh. Bila aku datang, memang ramai mak cik datang. Budak kecil pun ada. Cuma budak sebaya macam aku ni, ada seorang jeh. Tsk. Aku duduk belakang sekali. Adik-adik laki aku join sekali ikut mak aku. Memang senamrobik kat belakang tuh aku banyak gelak. Sebab tengok adik aku nampak kekok buat mende tuh. Hahah. Aku dari tak suka datang situ, jadi suka. Then, ada keluar lagu Bonamana, ceh tade lah excited mana. Aku mengharapkan lagu Nillili Mambo ke? //pehh, baru gempak. Baru ada feel nak senamrobik.//k, dah over. XD.


Finally, aku dah boleh stalk kpop, fangirling menggilak balik. Kalau dulu aku fangirling sikit jeh, layan Jdrama jeh. Tapi bila aku stalk Block B, aku dah addict kpop balik. //thumbs up. Ukwon buat cooking dance time interview, memang hebat. Nampak real lah. Pastu, mira ada bagi vid yang Do Not Laugh tuh, memang gelak habis aku. Hahah. Lagi tak boleh blah masa Survival King, kelakar sangat. Kena tipu bulat-bulat. LOL. K, memang aku happy dapat stalk Block B. Bila aku dah stalk Block B, segala hape benda vid, aku semakkan kat inbox mira. XP.


Zia ft Park Kyung-Block B. Yeahh, memang aku happy, tak sabar nak tunggu mv keluar. Lagu dia best. Rap pun, tak payah cakap, dah memang superb. Aku menyokong member Block B. Aku harap Kyung muncul dalam mv tuh. Jangan ler jadi macam PO, aku tak suka, suara jeh ada, muka tadak pun dalam mv tuh. //Apakah? Kesian PO.

K, aku nak stop dulu. Kbaii. Ppyong.

acting okay is fooling me again
                 -Park Kyung-


older posts newer posts