Tried To Walk / 11/15/2012 at 23:27
add comment? (0)


Assalamualaikum. Annyeong.
Hari ni aku memenuhkan entri aku dengan Jinyoung. XD. Dia omeyy. //memang tak boleh dinafikan lagi. Aku suka tunggu comeback depa. Macam best jeh. Depa comeback memang time tu aku betul-betul free. Boyfriend comeback time aku tak free. MV Janus tu pun keluar time aku dah nak pergi lawatan dah. Memang tak sempat tengok.


Tadi aku baca fanfic Luhan.//AAAAA. Siyes best. Aku suka. Ada Jinyoung pulak tuh. Lagilah aku suka. Bestnya tinggal serumah dengan Luhan. Aku nak jugak. tsk. Dapat mimpi pun dah kira okey dah. Bersyukur gilakk kalau dapat. Luhan nampak comel bila dia jealous. Ahah.


Hello Baby B1A4. K, aku baru tengok. Baru ep 2. Sebab Youtube slow. Hari ni aku banyak bersabar dengan youtube.//sabar mira, sabar. Baby tuh comel. Aku suka tengok Jinyoung duk guling-guling tuh. Demi baby dia sanggup guling-guling nak dapatkan duit. Eheh. Dia ForeverHensemPlusCool.

K, aku tak tau nak tulis apa dah. Kbaii. Ppyong.


I just don't know how to start

older posts newer posts