#BBombSelcaKingDay / 12/16/2012 at 07:59
add comment? (0)



Assalamualaikum. Annyeong.
Finally aku update blog. Hahah. Hannah kata blog aku dah bersawang. Kan Hannah? XD. Dua hari lepas birthday Bbomb. Ahah, bias aku sendiri. Aku update dua hari lepas birthday dia. Aku memang nak update, tapi susah nak cari gambar. Tumblr memang cari pasal ngan aku jeh. Load lama sangat. Rasa nak hentak jeh komputer ni.//K, komputer ni tak bersalah. Wifi yang bersalah. Gambar ni pun aku ambil kat Weheartit.

Bbomb/Minhyuk, saengil chukahae, happy birthday.
Aku wish kat blockquote jeh. Menyedihkan jeh. Aku tak tau nak cakap apa. Aku update pun sebab tahun lepas, dia bias no 2 aku. Aku minat dia time tengok epop kud. Tahun lepas. Lepas stalk Block B, baru aku minat Ukwon. Ukwon lambat sikit. Sebab tu aku madu dengan Hannah. Ahah.



Bbomb ni main dancer. Dia selalu dapat line ciput jeh. Sama dengan Ukwon. Tapi dia pandai menari. Hahah. Muka dia selalu nampak seksi. LOL, tarian dia pun. Kadang-kadang aku tengok muka dia ni, jenis yang serius. Tapi bila aku tengok match up, dia okey, kelakar. Selalu buat lawak. Hahah. Aku teringat tahun lepas, erin pernah dera aku, dia suruh aku pilih antara Bbomb dengan Minwoo? Agaklah kan, kemain terseksa lagi aku nak pilih. Tak pasal pasal aku kena tanya bebudak kat kelas tuh. Erin suruh pilih Bbomb, then aku pilih lah bbomb. Dapatlah gambar dia, happy gilakk time tuh. XD.//Papepun, Block B memang group ke2 yang aku minat.


Jenny Juno. Twinny dengan Hannah gtau aku pasal citer ni. Hero dia omeyy. Hannah tunjuk kat aku semalam. Muka Juno omeyy jeh. Kemain sweet lagi. Aku nak tengok, tapi tak sempat.//layan Jdrama sempat pulak. LOL. Tape, nanti aku tengok eah hannah. Twinny, lepas dapat result tau, kita layan dorama sesama. XD. Kau nak layan dorama apa? Cakap jeh, aku ikut jeh. 

Kbaii. Ppyong.



older posts newer posts