Sayonara / 1/18/2013 at 15:17
add comment? (0)


Assalamualaikum. Annyeong.
Minggu ni memang mental breakdown bagi aku. Hahah. Tengok twitter dah mental breakdown. Sbb Golden Disk Award. Tapi sekarang dah okey dah. Aku nak GDA tuh tayang kat kbs. Tapi tadi dayah cakap nanti gda ada kat SBS. K, aku tade Beyond. Tskk. Homework minggu ni memang banyak. Tiap-tiap hujung minggu memang homework wajib banyak. Hahah. Post ni, tade kena mengena pasal kpop pun. XD


Hari tu sbp dah keluar. Ain dapat. Ain aku tau, kau jarang tengok blog orang, nak nak blog aku kan, tape, mana tau kau ada firasat nak baca blog aku ke. Ainnnnnn, janganlah pergi. Aku nak jeh cakap macam tuh kat kau, tapi, tapi aku rasa macam sia-sia. Sebab aku tau kau akan jawab jawapan yang sama. Jadi, perkataan "bye" je lah dapat aku cakap kat kau. Lagipun aku tau, klu tade perpisahan, takkan ada pertemuan. Ahah. Teringat lak ayat kat belakang baju batch tuh. Ain, aku tau kita tak rapat, aku rapat ngan kau pun time form 1 ngan form 2 jeh. Itu pun sebab time form 1 aku duduk sebelah kau ngan LD rehat sesama. Naik form 3, jarang jeh jumpa kau. Nak rapat balik, memang susah kan. Sebab kelas lain-lain. Aku rapat ngan Dira jeh. Ceh, kau tade, aku jadi mangsa nanti. Ain, even kita tak rapat, tapi aku akan sentiasa ingat kau. InsyaAllah. Banyak benda kau tolong aku. Kau lah orang first yang ajar aku blogskin. Kau lah orang yang tolong buat logo LD tuh. And kau lah orang yang tolong edit blog LD tuh. K, memang aku salute kat kau, sebab kau memang pakar bab blog. Aku ingat lagi kau ngan aku pernah duk main LETTER, hahah, time form 1.Kan best kalau aku sekelas ngan kau lagi. Tapi, aku ni sederhana jeh, bebiasa jeh IQ aku ni. XD Aku harap kau tak lupa LD. Lol, kenangan tuh. Aku tau kau kuat, pandai. InsyaAllah kau boleh nya belajar kat situ. Alahai, kau nye tempat jauh sangat. Kat negeri sembilan, kalau kat Muar ke, boleh lah aku bwk member pi jumpa kau naik motor. Ahah. Sayangkan, aku dah diberi peluang 3 tahun lebih untuk kenal kau. Tapi aku tak pernah nak berusaha untuk kenal kau. Apalah aku ni. Tape lah, next time, kalau ada jodoh, kita jumpa lagi. Hahah. Ayat aku ni, bila baca balik, rasa geli pun ada. K, gurau je lah.  Kau, jangan cepat stress. Eheh. Doakan aku ngan Dira dapat tawaran memana tau. Amin. #AinHwaiting #Strive Hard #CariKawanYangDaebak

Rain Sound dah keluar. Daehyun Zelo Yongguk Himchan Jongup Yongjae hensem. Semua hensem. #HugBAP

Kbaii. Ppyong.


I lock even myself in the memories
                     -B.A.P-

older posts newer posts