I-YAH / 1/11/2013 at 16:36
add comment? (0)

Buing buing.

Assalamualaikum. Annyeong.
Minggu ni aku rasa penat. Balik lambat tiap-tiap hari. Buat aku rasa nak cuti sebulan balik. XD. Aku paling happy bila hari Jumaat jeh. Sebab hari Jumaat balik awal. Form 4 tahun ni aku rasa best pun ada. Yela, banyak LD. Best. Bebudak kelas pun sporting. Tapi tahun ni bila nak tulis nama tingkatan kat dalam buku, aku mesti tulis 3K. LOL. Suka sangat ke aku zaman form 3 dulu? Ahah. Patutnya aku tulis 4IS. 4IS. Ingat ler mira, 4IS. Ni, kat modul pun aku pi tulis 3K. Hahah. Tapi aku sedih sebab Zati dengan Yana tak sekelas. Kalau tak mesti aku ngan depa dari form 1 sekelas. Heheh. Kat kelas, aku duduk sebelah Dira. Best.


/Boyfriend I-YAH/ Actually, aku taktau pun yang boyfriend dah keluar teaser mv. Aku cuma tau dia keluarkan gambar jeh. Twinny yang gtau aku pasal benda ni. Ceh, dia excited, aku pun excited. Taktau kenapa. Excited sangat tengok teaser dia ni. Bila tengok mv jeh, lagilah fangirling menggilak. Dengan seventeen, boyfriend. Hahah. Twinny, thanks. Kau buat aku rasa nak minat minwoo balik. Setelah lama ditinggalkan. Lol. I-YAH best. Jeongmin, Kwangmin dengan Donghyun suka 1 perempuan. Part kwangmin best, dia datang lambat. K, part jeongmin pun best, time dia tengah menari tuh. Tapi, tapi minwoo mnari lagi best. XD

Kbaii. Ppyong.

It’s hardly possible that love doesn’t make me live.
                                     -Zico-


older posts newer posts