Zico / 1/06/2013 at 16:38
add comment? (0)


Assalamualaikum. Annyeong.
Hohoh. Tahun ni aku form 4. Kfine, subjek makin banyak. Makin stress aku. Dengan balik lambatnya lagi. Alahai. Minggu ni belajar fizik. Hahahah. Baru ku sedar banyak formula mt guna dalam subjek tuh. Sejarah, cikgu aku kata jangan buang kertas kertas form 3 dengan buku buku pmr tuh. LOL. Buku sejarah aku dah kasi orang dah, kertas aku dah recycle. Takkan aku nak pergi tempat recycle tuh balik kud? XD.


Okey, tu bukan point aku nak update blog ni. Aku letak tajuk zico sebab twinny kata tajuk tuh comel. //tajuk ff kan? XD. Eh, aku nak citer pasal Block B ni. Kyaaaaa, Block B, den tak tau macam mana depa boleh kuat macam ni, sejak debut tak dapat payment? /flip CEO.LOL/ Block B jangan lah disband. Aku harap ada entertainment mana-mana ambil Block B. Cuma tolong naikkan depa jeh. Block B tuh, boleh buat lagu sendiri, semua benda depa buat sendiri. Depa perlukan entertainment untuk tolong naikkan nama depa jeh. Lagu depa awesome. /movie's over/.  Haihh. Depan camera depa senyum jeh, aku tak tau pulak masalah depa teruk macam ni. #StayStrongBlockB #ISupportBlockB.


/Block B Match Up Return/ Semalam aku tengok Match Up. Hahah. Park Kyung kelakar. Dia kata dia famous akhir-akhir ni. Ceh, nak kata dia lagi famous dari Bbomb dengan Ukwon lah ni. XD. /Tapi dia memang famous pun/ Ukwon comel jeh. Bbomb tak suka susu, hahahah, pastu dapat mission kena minum susu satu kotak. Dua kali pulak tuh. Tape, dia ForeverHensem. Twinny, nanti kau tengok tau. Kelakar kud. Zico lagi tak boleh blah. Aku tengok match up sebab nak hilangkan rasa sedih aku kat Block B ni. 

Kbaii. Ppyong.


"Seven people together forever"
       -Minhyuk/Bbomb-


older posts newer posts